תרפיית גרסון – "תן למזון להיות התרופה שלך, והתרופה תהה המזון"

מי היה ד"ר גרסון?
ד"ר גרסון (1881-1959)- רופא יהודי גרמני שסבל ממיגרנות קשות וגילה ששינוי בתזונה מנעו את הסבל ממיגרנות. ההסתכלות שלו על מחלות ניווניות השתנה באופן דרמטי כאשר מטופל שלו שעקב אחרי"דיאטת גרסון למניעת מיגרנה" הבריא משחפת של העור. מחלה שבאותה תקופה הייתה חשוכת מרפא (עד לגילוי האנטיביוטיקה בזמן מלח"ע השנייה). ד"ר גרסון טיפל בהצלחה בחולי שחפת ע"י שינוי תזונה ופרסם מאמרים על מממצאיו בנוגע לריפוי שחפת בכתבי עת רפואיים ברחבי העולם. לפני מלחמת העולם ה-2, ד"ר גרסון ומשפחתו היגרו לארה"ב. בשנת 1938 עבר ד"ר גרסון את בחינות ההסמכה לרפואה בארה"ב וקיבל רישיון לעסוק ברפואה במדינת נוי יורק. במשך 20 שנה, הוא טיפל במאות חולי סרטן שדינם היה מוות, לאחר שטיפולים קונבנציונליים לא עזרו. למרות שרק מעט כתבי עת רפואיים באמריקה היו מוכנים לפרסם את רעיונותיו והצלחותיו בשימוש בתזונה במניעת מחלות ובטיפולם, ד"ר גרסון המשיך לפרסם מאמרים על הטיפולים שלו באירופה ובכתבי עת שדגלו ברפואה אלטרנטיבית ותזונה. ב-1958, בהתבסס על 30 שנות ניסיון, ד"ר גרסון פרסם את התאוריה שלו, שיטות טיפול וסיפורי מקרה בספר "A cancer therapy: results of 50 cases". 
ד"ר גרסון היה חלוץ בריפוי הוליסטי ואיש חזון. הוא צדק בנבואתו שסביבה רעילה ודיאטה שחסרים בה חומרי מזון חיוניים מובילה למחלות ניווניות כמו סרטן. למרות שבתקופתו לעג לו הממסד הרפואי, מחקרים היום מוכיחים שלתזונה יש מרכיב חשוב ובעל השפעה רבה בטיפול במחלות.
ראה סרטון מצ"ב https://www.youtube.com/watch?v=a-JMt9ASvJ4

סרטן עפ"י גרסון
ד"ר גרסון צפה כי סרטן ומחלות כרוניות נובעות מהתדרדרות פרוגרסיבית של סך המטבוליזם שנובעת מכמה גורמים הרסניים: הרעלה כרונית של איברים חיוניים, וחסר של חומרים מזינים. אי אפשר להזין חסרים תזונתיים כל עוד איברים חיוניים נשארים מורעלים ועל כן התרפיה צריכה להיות משולבת בניקוי רעלים שלכל הגוף עם שיקום הזנתי.

ניסיון עם תרפיית גרסון:
לתרפיית גרסון יש מעל 80 שנה של ניסיון. שרלוט גרסון,  בתו הצעירה של ד"ר מקס גרסון עמדה בראש "GersonInstitute"עד לפני שנים ספורות. מרכז גרסון נמצא ב-San Diego שבקליפורניה, ארה"ב. בטיחואנה (מקסיקו) ובהונגריה קיימת קליניקה עם צוות רפואי שהודרך ע"י שרלוט גרסון ומטפל בעיקר בחולי סרטן שבאים לשהייה של שבועיים ולאחר מכן מיישמים את התרפייה בביתם (גם ביפן קיימת קליניקה הפועלת עפ"י שיטת גרסון).

תמונה יכולה לכלול: ‏‏20‏ אנשים‏

דיאטה עפ"י תרפיית גרסון
הדיאטה עפ"י גרסון הנה תובענית, אינטנסיבית וממושכת. בניגוד להרגל של מתן תרופות על-מנת לדכא את סימפטום זה או אחר, פה יש ניסיון להבראה ולהחלמה אמיתי שיגרמו לעתיד בריא יותר. חשוב להבין כי מי שמתחיל בדיאטה זו כדאי שיתחיל רק אם הוא מתחייב להתמיד בה עד שיבריא לחלוטין (לפחות שנתיים של דיאטה קפדנית ולעתים 3 שנים)במקומות שונים בעולם אנשים עברו דיאטה זו ועברו ממצב מסכן חיים לבריאות קורנת וטובה. 
גישת הריפוי של ד"ר גרסון הינה שונה מהגישה האונקולוגית המקובלת. עפ"י גרסון מחלת הסרטן נגרמת כאשר חלה התפוררות הסדר ברמה התאית ואף על פי התקדמות הרפואה היום הבעיה ברמה התאית במחלת הסרטן נשארה בעינה ועל כן היכולת של שיטת גרסון לטפל בבעיה זו נשארה בעינה. 

מה כוללת תרפיית גרסון:
תזונה אורגנית ביולוגית ועיקרה ירקות ופירות, שתיית מיצי פירות וירקות, חוקני קפה ותוספי תזונה. תרפיית גרסון כרוכה בסדר יום מלא לפחות בשלביה הראשונים ואי אפשר לבצע אותה חלקית ולצפות לתוצאות. חשוב לדעת שההכנות הכרוכות בביצוע התרפייה גוזלות זמן ועל כן אנו ממליצים שיהיה אדם נוסף בבית שיעזור בהכנת המיצים ובבישול המזון למטופל (יכול להיות בן זוג תומך או קרוב משפחה). 

עליות התרפייה:
אופציה: שהייה של שבועיים בקליניקה בטיחואנה (מקסיקו) או בהונגריה: 11,000$ (ללא הוצאות נסיעה) 
מכונות מיץ המתאימות לתרפייה: 
Norwalk juicer – 2,400$ ולזה יש להוסיף עלויות משלוח, מכס ומע"מ.
או
Champion juicer + מכונת לחץ – 600$ + 300$ משלוח ולזה להוסיף מכס ומע"מ.
עליות לרכישת מזון אורגני לחודש לפרוטוקול המלא: 3,000 – 4,000 ₪ לחודש.
רכישת קפה אורגני לחודש: 200 ₪ לחודש.
סה"כ הוצאות עבור תוספות המזון ל-3 חודשים: כ 4,000 ₪.

About admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *